2011. december 26., hétfő

"Jöjjön el a te országod".....

Jöjjön el a te országod" - imádkozzuk mindennap a Miatyánkban. Emlékszem, édesapám egy egész egyszerű kis verset írt, mégis hét év börtönt kapott érte.
Én már egész nyíltan beszélgethetek arról, amit hiszek, nincs megtorlás, legalábbis olyan mértékű...
Bethlen Gábor azt írja, hogy bár békeszerető ember, mégis negyven csatában több mint háromezer ember életét ontotta ki, hát ehhez képest tényleg fejlődik a világ.
Én hiszem azt, hogy tényleg kibontakozik. Hiszem azt, hogy erőfeszítésünk nem fölösleges, az eljövendő Isten országának az alapköveit, falait, tornyait rakjuk közösen.
Mint ahogy eljön a tavasz, a szép idő, ugyanúgy hiszem, hogy el fog jönni Isten országának a mind jobb, mind nagyobb kibontakozása.
Nagyon gyakran mondogatom, hogy számomra minden gyerek olyan, mint egy csoda. Hiszem, hogy a világ legnagyobb művésze, a Jóisten teremtette az embert, a kisgyermeket, az utcagyerekeket is. És én kollégáimmal azt szeretném, hogy a gyerekekből az Isten által beléteremtett szépet, jót kihozzuk, kibontakoztassuk.
Szerintem sokkal több lehetőség van a világban, mint amennyi megvalósul.
Én mindig azt mondom, amikor egy új gyereket befogadunk, hogy lehet, hogy ő lesz a XXI. század József Attilája, vagy talán ő fogja felfedezni az AIDS elleni orvosságot.
Isten ajándékba adott a magyar nemzetnek is, az emberiségnek is gyermekeket, és az lenne jó, hogyha segítenénk őket kibontakozni.

forrás:franka-egom.ofm.hu
2005. február 23.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése