2013. január 5., szombat

Azért születtem, hogy…




Szegénynek születtem, mondja az Isten,
Hogy te egyetlen kincsednek tartsál.
Kicsinynek születtem, mondja az Isten,
Istállóban születtem, mondja az Isten,
Hogy te megtanulj megszentelni minden helyet.
Jászolban születtem, mondja az Isten,
Hogy megértsd én mindenkihez közel vagyok
Gyöngeként születtem, mondja az Isten
Hogy ne félj tőlem sohasem.
Fegyvertelenül születtem, mondja az Isten,
Hogy bízni tudjál jóságomban.
Szeretetből születtem, mondja az Isten,
Hogy te sohase kételkedj szeretetemben.
Személyként születtem mondja az Isten,
Hogy ne szégyellj annak lenni, ami vagy.
Mária fiaként születtem, mondja az Isten,
Hogy neked is legyen édesanyád
József örökbefogadott gyermekeként születtem,
mondja asz Isten,
hogy megértsd: az az igazi apa, aki szeretni és óvni tud.
Üldözöttként születtem, mondja az Isten,
Hogy te szeretetből el tudd fogadni a nehézségeket.
Egyszerűségben születtem, mondja az Isten,
Hogy megtanulj egyszerűnek lenni.
Alázatosságban születtem mondja az Isten,
Hogy te is kerülhess minden hiúságot.
Rejtett helyen születtem, mondja az Isten,
Hogy kerülni tudd a feltűnést.
Gyermekként születtem, mondja az Isten,
Hogy megtanulj egyszerűnek lenni, mint a gyermek.
A te életed miatt születtem, mondja az Isten,
Hogy minden vándor az Atya házába vezessen.
…és emberré lett.


                                                            Takács M. Klarissza nővér
                                                              általános főnöknő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése