2012. január 17., kedd

A legdrágább újmisés ajándék

Vége az első szentmisének, a primiciának. Örömkönnyek csillognak a szülők, a rokonok szemében. Gratuláló versikék, rövid, szívből jövő jó kivánságok hangzanak el..., csak az újmisés nővére áll szerényen, csendben, minden gratulálót maga elé engedve..., ekkor az Édesanya kézenfogja lányát, papfia elé vezeti és mondja: mondd el Ilonka, amit mondani akarsz! Fontos, muszáj? Igen, add ajándékba testvérednek... És a ifjú pap nővére megszólal: miután megszülettél,a következő évben voltam elsőáldozó. Azt mondta a lelkiatyánk, hogy tiszta gyermekszívünkkel most bármit kérhetünk a drága Jézustól, biztosan megkapjuk. Én akkor azt kértem Tőle, hogy te pap legyél. És nem csak egyszer, hanem azóta minden szentáldozásomban megismételtem kérésemet, egészen papszentelésedig, azóta pedig, míg élni fogok, azt fogom kérni az Úr Jézustól, hogy szent pap legyél...! Csodálattal és végtelen hálával szivemben köszöntem meg az addigi imáit, szeretetét, mert most már elárulom, ez az áldott lelkü leány az én nővérem volt, aki azóta az égben folytatja közbenjáró imáit érettem... Kedves Olvasó Testvérem, kínálj fel és természetesen adj is valami hasonló nagyot az Istennek, és tapasznalni fogod, hogy amit helyébe kérsz, biztosan megkapod...!
Ráduly Balázs testvér ofm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése